Klantervaringen
Betere ambassadeurs dan tevreden klanten bestaan niet.
“Vertrouwen is de essentie bij
alle vormen van samenwerking”
Credit Management
Specialist TKB
Ahrend is een toonaangevende internationale leverancier van duurzame werkomgevingen, in meer dan 25 landen. Zij wilden meer grip krijgen op het facturatieproces en het debiteurenbeheer. Door te kiezen voor TRUST IT, werd niet alleen de DSO aanzienlijk verlaagd, maar ook het klantcontact verbeterd en ontstond er meer rust en overzicht in het team.
Bij AgruniekRijnvallei (AR) draait alles om de boer. Maar achter de landelijke rust en
nuchtere werkwijze van deze coöperatie gaat een modern georganiseerde organisatie
schuil, waar innovatie en efficiëntie hand in hand gaan met persoonlijke aandacht en
betrouwbare service.
Al sinds 1985 brengt BERG kinderen en ouders in beweging met innovatieve skelters, trampolines en speeltoestellen. Maar achter dat speelse succes schuilt een serieuze bedrijfsvoering. Want zonder een strak debiteurenbeheer zou BERG niet uitgroeien tot een internationale speler.
CCV vindt het belangrijk om voor haar klanten de betrouwbare dienstverlener en expert te zijn op het gebied van complete end-to-end oplossingen voor elektronische betalingen.
Louwman Group, opgericht in 1923, is een toonaangevend Nederlands
familiebedrijf in mobiliteit. Naast importeur van automerken biedt Louwman ook een breed scala aan fietsen en gemotoriseerde mobiliteitsoplossingen om aan diverse behoeften te voldoen.
Het verhaal van DSG begint in 1926, als de 26-jarige Gerrit Sybrand Pelt in hartje Utrecht ‘De Stichtsche Houthandel’ start, gevestigd in een werfkelder aan de Oudegracht. Inmiddels bestaat het bedrijf uit vier sterke formules in de bouwgroothandel: Stiho, Baars & Bloemhoff, Bouwmaat en Qoqon.
Kingpolis biedt een groot aanbod van verzekeringen voor nieuwe en gebruikte fietsen aan. Denk hierbij aan de e-bike, bakfiets, racefiets, mountainbike en de ‘gewone’ fiets. Ze streven naar betrouwbaarheid, zekerheid en transparantie.
‘Klantgerichte Service & Advies’ is de basisfilosofie van Unigarant verzekeringen. De organisatie staat garant voor kwaliteit van hoog niveau in haar producten en algehele dienstverlening.
‘Creating better environments’, met deze inspirerende slogan op hun website laat Forbo Flooring B.V. direct krachtig de identiteit van de organisatie zien.
Met de twee topmerken Toyota en BT heeft Toyota Material Handling Nederland de nummer één positie veroverd op de Nederlandse intern transportmarkt.
Wie zich verdiept in de wereld van het afvalmanagement, komt al snel tot de volgende conclusie: er zijn weinig afvalzaken waar PreZero geen verstand van heeft.
Eén adres voor alle toegangsoplossingen! Met deze uitnodigende slogan heet ASSA ABLOY Entrance Systems haar bezoekers op de Nederlandstalige website welkom.
Op zelfstandige wijze biedt woningcorporatie ZVH (Zaandams Volkshuisvesting) al meer dan 100 jaar huisvesting voor mensen met een laag inkomen binnen de Zaanstreek.
Morgen is vandaag, welkom in de wereld van megatrends’ Deze slogan staat op de website van Siemens. Het geeft met kracht aan waar Siemens in de kern voor staat.
BMN is onderdeel van Building Materials Europe en valt onder de beursgenoteerde multinational Blackstone Group. In deze case vertelt Credit Manager van BMN, Erik Schoemacher, hoe zij het debiteurenbeheer hebben kunnen vereenvoudigen, optimaliseren en centraliseren.
Feenstra is met ruim 800.000 aangesloten huishoudens en ruim 1500 medewerkers een van de grootste energieserviceorganisaties in Nederland. Een inkijkje in de debiteurenafdeling van Feenstra.
Schiphol, Stadion Feyenoord, Heijmans… zijn slechts enkele grote namen die gerekend kunnen worden tot de vaste klantenkring van Heras. Niet vreemd, want Heras behoort mede dankzij haar intensieve kwaliteitszorg tot de wereldtop op het gebied van buitenbeveiliging.
Bouwmaat is een groothandel met bouwmaterialen voor de professional. In totaal zijn er 51 vestigingen van Bouwmaat in Nederland te vinden.
We hadden de gelegenheid om te spreken met Jerry Berndsen, de creditmanager van Bouwmaat.
MEER CASES EN KLANTERVARINGEN TERUGLEZEN?
Download ons 30 jaar jubileum magazine.
Waar wij voor staan
Positieve klantbeleving
Onze focus op positieve klantbeleving is niet alleen uiterst succesvol, maar ook een belangrijke waarde voor onze organisatie. Herkent u zich hierin?
Procesoptimalisatie
Vanuit onze passie om u te ontzorgen streven wij continu naar verbetering. Zo creëren wij samen met u de beste weg voor maximale procesoptimalisatie.
Werkkapitaal maximaliseren
TKB gelooft dat processen en samenwerkingen altijd beter kunnen. Om deze reden hebben wij in onze aanpak ruimte voor voortgang en groei.
Verhogen van kwaliteit
Onze kwaliteitsbehoefte maken wij dagelijks voor u waar. Kwaliteit is ons bestaansrecht en als waarde algeheel verweven in onze manier van werken.