Skip to content
Postadres

Postbus 117
1000 AC Amsterdam

KvK 33.205.832
IBAN NL57FVLB0632584394
BIC FVLBNL22

Bent u het inhoudelijk niet eens met een vordering?

Heeft u een brief of e-mail van ons ontvangen en bent u van mening dat de vordering niet klopt of dat u de vordering niet hoeft te betalen? Neemt u dan – binnen de termijn die in de brief of e-mail vermeld staat – contact met ons op.

In onze aanmaning vindt u onder Contact de verschillende manieren om uw bezwaar in te dienen. Uw bezwaar komt bij de verantwoordelijke dossierbehandelaar uit die – in samenspraak met onze klant – inhoudelijk op uw bezwaar zal reageren.

Bent u telefonisch benaderd maar heeft u geen brief of e-mail ontvangen? Neemt u dan contact op via 020-6200666. Wij helpen u graag verder.

Dien hier uw klacht in

Waar wij voor staan

1

Positieve klantbeleving

Onze focus op positieve klantbeleving is niet alleen uiterst succesvol, maar ook een belangrijke waarde voor onze organisatie. Herkent u zich hierin?

2

Procesoptimalisatie

Vanuit onze passie om u te ontzorgen streven wij continu naar verbetering. Zo creëren wij samen met u de beste weg voor maximale procesoptimalisatie. 

3

Werkkapitaal maximaliseren

TKB gelooft dat processen en samenwerkingen altijd beter kunnen. Om deze reden hebben wij in onze aanpak ruimte voor voortgang en groei.

4

Verhogen van kwaliteit

Onze kwaliteitsbehoefte maken wij dagelijks voor u waar. Kwaliteit is ons bestaansrecht en als waarde algeheel verweven in onze manier van werken. 

Terug gebeld worden door TKB?

Ontdek het met de gratis demo

Zien is geloven. Daarom kunt u TRUST IT gratis en vrijblijvend ontdekken en ervaren. In een online call laten we u zien hoe onze applicatie werkt en geven we u een demo. Nieuwsgierig? Vraag ‘m aan door uw gegevens in te vullen en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.