TKB zorgt voor maximale resultaten bij al onze klanten. Hoge klanttevredenheid en maximale ontwikkeling bij onze relaties, zijn onze drijfveren.


Onze belofte

Het in house opleiden en trainen van onze medewerkers is een belangrijk onderdeel van onze kwaliteitsbelofte. In het opleidingsprogramma leiden we onze gedetacheerde mensen op volgens de LEAN Six Sigma-methode. En voor alle medewerkers is er veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, waardoor medewerkers kwalitatief goed blijven presteren. Zo waarborgen wij kwaliteit en tillen wij onze partners naar een hoger niveau.

Mensen

TKB gaat ervan uit dat als mensen goed in hun vel zitten, zij optimaal presteren. Deze gedachte is terug te vinden in onze mensvriendelijke werkomgeving, de kansen die wij onze mensen bieden, de wijze hoe wij met onze mensen omgaan en onze visie op gastvrijheid en verzorging.

Certificering

Onafhankelijke accountantsverklaringen over de kwaliteit van onze processen, zoals de ISAE3402-verklaring voor onze afdeling Outsourcing, hebben wij ook in huis. Momenteel zijn we bezig om de processen van TRUST IT en incasso ook ISAE3402-proof te verklaren, en de ISO27001-certificering – de norm voor beveiliging van vertrouwelijke informatie – te implementeren.

Onze omgeving

TKB is gehuisvest in het kantorencomplex Adam Smith Building in Amsterdam. Onze open werkruimte op de 10e, 11e en 12e etage in combinatie met de dynamische bedrijvigheid bevestigt TKB niet alleen als professionele organisatie, maar ook als sterk merk. Een omgeving waar onze kwaliteitsbelofte direct voelbaar is. Wij geven met onze geheel eigen identiteit kleur aan credit management.

Incasseren met de menselijke maat

Onze identiteit