Openstaande facturen hebben vaak vervelende gevolgen voor uw organisatie. Met een daadkrachtige en klantgerichte aanpak lossen wij deze achterstallige betalingen snel voor u op!


Incasso …. wat betekent dat voor u?

Daar zijn wij benieuwd naar! Want openstaande facturen kunnen een grote impact op de financiële gezondheid van uw organisatie hebben. En zetten vaak ook uw klantrelatie onder de druk. Misschien heeft u zelfs ervaren, dat u uw prettige relatie met uw klanten verliest. En daarmee ook uw goede naam in de markt.

Uw directe voordelen

TKB laat u graag zien hoe het óók kan. Op een daadkrachtige en klantvriendelijke wijze zorgen wij ervoor dat klanten hun facturen betalen. Wij maken hierbij gebruik van innovatieve middelen en wetenschappelijke inzichten. U geniet direct van de voordelen van onze doeltreffende aanpak, met klantbehoud en mooie resultaten als onze missie. Dat wilt u vast ook voor uw organisatie!

"De professionele en bij TKB intern opgeleide TKB-medewerkers begrijpen precies hoe wij willen dat onze debiteuren benaderd worden. De juiste mensen op de juiste plek. En dat is zeer prettig aangezien TKB in feite een verlengstuk van onze organisatie is."

Gerard Meijer - Teamleider Debiteurenbeheer Unigarant Verzekeringen

Hogere resultaten

Voor u realiseren wij hoge resultaten. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

En altijd …. ‘no cure – no pay’: bij gebrek aan verhaalsmogelijkheden brengen wij geen kosten bij u in rekening!

Doelgroepgerichte Communicatie

Om een tipje van de sluier op te lichten van ons jarenlange succes … Bij onze innovatieve aanpak maken wij onder meer gebruik van wetenschappelijke inzichten uit de wereld van de Communicatie en de Neurolinguïstiek. Via doelgroepgerichte communicatie bereiken wij uw klanten zodat zij daadwerkelijk tot betaling over gaan. En daarbij kiezen we ook het medium dat het beste werkt om uw klanten te bereiken: telefonisch, per mail of post of bijvoorbeeld via een interactieve video.

Positieve klantbeleving

Uw klanten zijn belangrijk voor u. En daarom ook voor ons! In onze werkwijze zetten wij in op de kracht van positieve klantbeleving via aspecten als:

  • Klantbehoud
  • Klanttevredenheid
  • Incasseren via de menselijke maat

Onze aanpak op u gericht!

  • Prettige sfeer op uw afdeling, want u besteedt de openstaande facturen aan ons uit!
  • Snelheid en daadkracht
  • Vast contactpersoon, wel zo prettig werken!
  • Geen dossier-en behandelingskosten
  • Altijd en overal inzicht & overzicht
  • Ons werk is gebaseerd op diverse wetenschappelijke inzichten
  • Internationaal: ook zeer succesvol met onze native speakers-medewerkers. Wilt u meer weten over ons internationale incassobeleid? Neemt u dan contact met ons op!

Juridische stappen

In de situatie waarbij gerechtelijke stappen tegen een debiteur onvermijdelijk zijn, dan biedt TKB u alle gewenste juridische expertise. Beslist u vervolgens om een gerechtelijke procedure te starten, dan staat een vast contactpersoon u het gehele traject bij. TKB volgt altijd het traject dat tot het beste resultaat leidt, waarbij ons netwerk van gerechtsdeurwaarders en advocaten optimale ondersteuning biedt.

Uw debiteur. Binnen 24 uur benaderd.

Incassodossier indienen