Skip to content

Positieve Klantbeleving

“Vertrouwen is de essentie bij
alle vormen van samenwerking”

Credit Management
Specialist TKB

Tevreden klanten zijn waardevol voor uw organisatie. TKB positioneert zich als intermediair van haar relaties om die tevredenheid te realiseren.

Positieve klantbeleving

Ons innovatief credit managementtraject zorgt ervoor dat uw klanten niet alleen gemakkelijk en snel betalen, maar ook tevreden blijven. Onze focus op positieve klantbeleving is niet alleen uiterst succesvol, maar ook een belangrijke waarde voor onze organisatie. Herkent u zich hierin?

Klantbehoud als uitgangspunt

Bij TKB stellen wij klantbehoud voorop. De beste resultaten bereiken wij door met uw klant mee te denken, door samen met hen doelgericht te werken naar een oplossing. Zo zetten wij in op de kracht van een positieve klantbeleving.

BENIEUWD WAT WE VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

EEN STEVIG FUNDAMENT VOOR EEN LANGDURIGE SAMENWERKING

Waar wij voor staan

TKB gelooft dat processen en samenwerking altijd beter kunnen.
Hierom hebben wij in onze aanpak ruimte voor vooruitgang en groei.

1

Procesoptimalisatie

Vanuit onze passie om u te ontzorgen streven wij continu naar verbetering. Zo creëren wij samen met u en uw unieke organisatie de beste weg voor maximale procesoptimalisatie.

2

Positieve klantbeleving

Onze focus op positieve klantbeleving is niet alleen uiterst succesvol, maar ook een belangrijke waarde voor onze organisatie. Herkent u zich hierin?

3

Werkkapitaal maximaliseren

TKB gelooft dat processen en samenwerkingen altijd beter kunnen. Hierom hebben wij in onze aanpak ruimte voor voortgang en groei.

4

Verhogen van kwaliteit

Onze kwaliteitsbehoefte maken wij dagelijks voor u waar. Kwaliteit is ons bestaansrecht en als waarde algeheel verweven in onze manier van werken.

Incasso dossier indienen? Lees hier wat u kan doen