Heeft u een opmerking, een suggestie of een klacht over onze dienstverlening? Wij horen het graag!

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u toch een minder goede ervaring hebben, dan horen wij dit graag van u. Uw feedback stelt ons in staat om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt uw feedback indienen via onderstaand formulier.

Binnen 5 werkdagen nemen wij contact met u op. Mochten wij meer tijd nodig hebben om u van een antwoord te voorzien, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. Samen met u lossen wij het probleem op!

Dien een klacht in

Bent u het inhoudelijk niet eens met een vordering?

Heeft u een brief of e-mail van ons ontvangen en bent u van mening dat de vordering niet klopt of dat u de vordering niet hoeft te betalen? Neemt u dan – binnen de termijn die in de brief of e-mail vermeld staat – contact met ons op.

In onze aanmaning vindt u onder Contact de verschillende manieren om uw bezwaar in te dienen. Uw bezwaar komt bij de verantwoordelijke dossierbehandelaar uit die – in samenspraak met onze klant – inhoudelijk op uw bezwaar zal reageren.

Bent u telefonisch benaderd maar heeft u geen brief of e-mail ontvangen? Neemt u dan contact op via 020-6200666. Wij helpen u graag verder.