Skip to content

CCV

Voortdurend in ontwikkeling

“Vertrouwen is de essentie bij
alle vormen van samenwerking”

Credit Management
Specialist TKB

CCV heeft meer dan 60 jaar ervaring in de betaalwereld. Zij vindt het belangrijk om voor haar klanten de betrouwbare dienstverlener en expert te zijn op het gebied van complete end-to-end oplossingen voor elektronische betalingen. CCV kent de markt als geen ander, waardoor zij niet alleen goed weet wat nu mogelijk is, maar ook straks.

AMBITIE

Het is de ambitie van CCV om in een wereld waarin steeds meer online plaatsvindt, bijzondere betaaloplossingen en -ervaringen te bieden. Door gebruik te maken van jarenlange ervaring als marktleider in de betaalbranche, zorgt CCV dat zij voorop blijft lopen in ontwikkelingen. Zij zet haar kennis en kunde in om klanten wegwijs te maken in deze ontwikkelingen. Dit is terug te zien in hoogwaardige betaaloplossingen, maar ook zeker aan de manier waarop zij werkt.

BENIEUWD WAT WE VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

CCV

VOORTDUREND IN ONTWIKKELING

Een organisatie die vooruitstrevend is, kiest ook partners die hetzelfde uitgangspunt delen. Zo ook als het gaat om credit management. In 2015 is CCV gaan samenwerken met TKB (Trust Krediet Beheer) op het gebied van incasso dienstverlening. Sinds 2020 maakt CCV ook gebruik van TRUST IT, de creditmanagement software van TKB. Jacco Abbring, Coördinator Credit Control RCM, licht toe waarom de samenwerking met TKB zo succesvol is.

VOLWASSEN ORGANISATIE

Jacco vindt het persoonlijke contact met vaste contactpersonen typerend voor TKB. “Ook vind ik TKB een volwassen organisatie die kritisch naar zichzelf kijkt en openstaat voor verbetering. Dit voelt goed aan bij mij. Door de mooie resultaten voor incasso en de prettige samenwerking, stonden wij open om een gesprek aan te gaan over TRUST IT, de credit management software van TKB. Sinds de livegang naar TRUST IT in oktober 2020 hebben wij binnen credit management een kwaliteitsslag kunnen maken die wij nog niet eerder hebben kunnen maken”.

EEN TERUGBLIK OP EEN JAAR WERKEN IN TRUST IT

Voor de komst van TRUST IT had CCV het dispuutmanagement aan de voorkant goed ingeregeld, maar aan de achterkant was er verbetering mogelijk, vertelt Jacco. Dit houdt in dat er weinig grip was op de afhandeling en bewaking van disputen en kwam er o.a. vervuiling in het ERP-systeem. Door het werken in TRUST IT is het dispuutmanagement in kaart, worden dispuutgebruikers actief benaderd en worden aanmaanprocedures sneller hervat na het oplossen van een dispuut, wat weer een positieve invloed heeft op de DSO. Ook is de foutgevoeligheid aanzienlijk verminderd, is er diversiteit in de werkzaamheden gebracht binnen de afdeling Credit Control, zijn de meeste administratieve processen middels API’s gedigitaliseerd en worden medewerkers breder ingezet. “Iedere medewerker heeft nu zijn eigen portefeuille waar hij verantwoordelijk voor is, in plaats van dat de helft van het team de hele week enkel aan het bellen is. Door TRUST IT zijn we erin geslaagd om (ook) in de drukste periode van het jaar overzicht en grip te hebben”.  

DE COMBINATIE VAN TRUST IT EN INCASSO

Door onder andere het gebruik van TRUST IT worden er minder incassodossiers aangeleverd bij TKB. CCV heeft meer controle op het debiteurenbeheerproces. “Het werkt erg gemakkelijk dat wij door één druk op de knop (op dagbasis) een incassodossier kunnen doorzetten naar TKB, waardoor een dossier snel kan worden opgevolgd. Ook heeft TKB voor ons een overzichtelijk dashboard gebouwd waardoor ik met een helicopterview boven mijn debiteurenportefeuille kan hangen en analyses kan toepassen, onafhankelijk in welke fase de debiteur zich bevindt. Iedere week krijg ik ook een update via een rapportage en daar blijkt ook uit waar de pijnpunten in de debiteurenportefeuille zitten.”

ALLES ONDER 1 DAK

TKB (Trust Krediet Beheer) is met meer dan dertig jaar ervaring een creditmanagement organisatie die structurele oplossingen biedt voor haar opdrachtgevers: van incasso, outsourcing en creditmanagement software tot detachering. Samen met onze relaties bepalen wij de beste weg voor het realiseren van positieve resultaten en klantbehoud. TKB heeft voor iedere specifieke situatie een passende oplossing. 

Waar wij voor staan

1

Positieve klantbeleving

Onze focus op positieve klantbeleving is niet alleen uiterst succesvol, maar ook een belangrijke waarde voor onze organisatie. Herkent u zich hierin?

2

Procesoptimalisatie

Vanuit onze passie om u te ontzorgen streven wij continu naar verbetering. Zo creëren wij samen met u de beste weg voor maximale procesoptimalisatie. 

3

Werkkapitaal maximaliseren

TKB gelooft dat processen en samenwerkingen altijd beter kunnen. Om deze reden hebben wij in onze aanpak ruimte voor voortgang en groei.

4

Verhogen van kwaliteit

Onze kwaliteitsbehoefte maken wij dagelijks voor u waar. Kwaliteit is ons bestaansrecht en als waarde algeheel verweven in onze manier van werken.