Eén adres voor alle toegangsoplossingen! Met deze uitnodigende slogan heet ASSA ABLOY Entrance Systems haar bezoekers op de Nederlandstalige website welkom. De organisatie heeft het grootste wereldwijde marktaandeel in het segment van veilige, gebruiksvriendelijke en energiezuinige automatische toegangsoplossingen. Dankzij de combinatie van merken, oplossingen en kennis is ASSA ABLOY Entrance Systems de partner voor organisaties als het gaat om toegangsautomatisering.
ASSA ABLOY biedt haar klanten een speciaal ontworpen pakket aan oplossingen waardoor een efficiënte doorstroming van mensen en goederen gegarandeerd is. De klantgerichte organisatie zoekt in dit proces altijd de perfecte balans tussen kosten, kwaliteit en duurzaamheid. ASSA ABLOY Entrance Systems is een divisie binnen ASSA ABLOY: de wereldleider in vergrendeling en ontgrendeling van deuren.
ASSA ABLOY Entrance Systems hecht veel belang aan duurzame relaties met betrouwbare businesspartners die dezelfde normen en waarden delen. Frank Schroeijers, Business Controller, en Ellen Mulder, Manager Sales Back Office, vertellen ieder vanuit hun eigen ervaringen en invalshoek wat de samenwerking met credit managementorganisatie TKB (Trust Krediet Beheer) zo succesvol maakt.
Uitdagend centralisatieproces
Behoefte aan optimalisatie
Ellen Mulder is inmiddels 8,5 jaar werkzaam als Manager Sales Back Office waarbij haar afdeling alle zaken omtrent facturatie en debiteurenbeheer uitvoert. Tot een half jaar geleden was er vooral sprake van een min of meer willekeurige benadering van de debiteuren. Ook was urgentie van opvolging van disputen veelal aan interpretatie gebonden en had Mulder geen totaaloverzicht van de verrichte werkzaamheden van haar medewerkers. Mulder had veel behoefte aan een credit managementsysteem waarmee het werkproces van de afdeling efficiënter en sneller plaatsvindt.’
Vloeiend implementatieproces
Hoger niveau
Mulder vervolgt: “TRUST IT heeft ervoor gezorgd dat ons debiteurenbeheer in een klap op een professionele wijze uitgevoerd wordt. Onze werkwijze is veranderd in een gerichte en systematische aanpak waarbij het systeem alle belacties en schriftelijke aanmaningen automatisch agendeert. Met TRUST IT kunnen wij zowel ons debiteurenbeheer als ons personeel goed managen. De werkdruk is eenvoudig te verdelen over de medewerkers, die het als zeer prettig ervaren dat zij in het startscherm direct zien welke taken die dag op hun bordje liggen. Ik heb nu een goed totaalinzicht dankzij de managementrapportages die ik kan generen op basis van bijvoorbeeld gebruikersniveau. Daarbij is het zeer tijdbesparend dat het systeem automatisch uitgevoerde acties vastlegt. Inmiddels willen mijn medewerkers nooit meer terug naar de oude situatie: TRUST IT heeft onze afdeling op een hoger niveau gebracht.’
One stop shop
Best practice
Mijn volgende stap is om aan onze collega’s in bijvoorbeeld Finland, Zweden en Duitsland TRUST IT als ‘best practice’ te presenteren. Mijn doel is geslaagd als zij ook de samenwerking met TKB opstarten en TRUST IT implementeren. Dat zou een zeer effectieve stap dichterbij een ‘one way approach zijn.’